Denne side benytter cookies. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre.
XNavina Smart app tips og tricks
Hvorfor skal jeg bruge appen til at overføre data og vurdere mine irrigationer?
Hvorfor får jeg en besked om Bluetooth®, når jeg prøver at synkronisere?
Hvordan foretager jeg en evaluering?
Hvor ofte kan jeg vurdere min irrigation?
Hvordan kan jeg videresende mine irrigationsrapporter?
Klik på Send rapport i hovedmenuen. Rapporterne bliver vedhæftet en e-mail, og du kan vælge at sende mailen til dig selv eller til andre modtagere, f.eks. sundhedspersonalet. Hvis du har angivet en e-mailmodtager under indstillinger, bliver denne adresse automatisk vist i e-mailen hver gang. E-mailen indeholder også det navn, du har angivet som Brugernavn under Indstillinger.
De rapporter, der vedhæftes, er følgende:
• Irrigationsdata: Alle fakta om din irrigation (f.eks. vandmængde, ballonstørrelse, vandgennemløb, varighed) samt vurderingsoplysningerne (f.eks. tilfredshedsscore, rapporterede problemer, kommentarer)
• Evalueringsdata: De svar, du har givet i evalueringsspørgeskemaerne
• Rapportgrafer: En visuel repræsentation af dine irrigationsdata
Hvad nu, hvis de viste timer og datoer for mine irrigationer ikke er nøjagtige?
Det er ikke den korrekte varighed, der er vist for min irrigation. Hvordan ændrer jeg det?
Hvordan tjekker jeg irrigationer og evalueringer i mine Navina Smart rapporter?
Når du har sendt dine rapporter via e-mail, kan de åbnes fra Sendte meddelelser i mailen på din mobilenhed. Hvis modtagerne af e-mailen gerne vil tjekke filerne, klikker de bare på de vedhæftede filer. Så bliver data vist i Excel.
Når du gennemgår filerne på en computer, kan du opnå bedre læsbarhed ved at bruge funktionen Tekst til kolonner i Excel.
Brug af Navina
Om os
Legal information
Wellspect HealthCare
Wellspect APS
Maglebjergvej 10
2800 Kongens Lyngby
Denmark
Telefon 43 62 43 32
©2022 Wellspect HealthCare, a Dentsply Sirona Company. All rights reserved.