Navina™ Smart App

Navina Smart app er et nyttigt værktøj til opfølgning af dine behandlinger og til at hjælpe med at optimere indstillingerne for dig. Kombinationen af behandlingsdata og din subjektive oplevelse af proceduren kan bruges både til dit eget overblik såvel som til diskussioner med dit sundhedspersonale.

Hvorfor får jeg en besked om Bluetooth®, når jeg prøver at synkronisere?

Din smartphone kommunikerer med Navina Smart-kontrolenheden med en trådløs teknik kaldet Bluetooth. Hvis appen beder dig om at aktivere Bluetooth, skal du gøre det via dine indstillinger.

Hvis du har aktiveret Bluetooth på din smartphone, og meddelelsen stadig vises, når du forsøger at oprette forbindelse til Navina Smart-kontrolenheden, understøtter din smartphone eller din iOS/Android-version sandsynligvis ikke den korrekte version af Bluetooth (Bluetooth LE). Det betyder, at din enhed muligvis ikke kan bruges sammen med Navina Smart-kontrolenhed.

Bluetooth er et registreret varemærke, der ejes af Bluetooth® SIG, Inc., og enhver brug af sådanne mærker af DENTSPLY International er under licens.

Hvordan kan jeg foretage en evaluering?

I hovedmenuen skal du vælge Evaluering , som fører dig til en liste over evalueringer. For at udføre en ny evaluering skal du vælge plussymbolet i øverste højre hjørne af skærmen plus symbol .

Hvor ofte kan jeg bedømme min irrigation?

Du kan kun bedømme din seneste irrigation. Du bliver bedt af Navina Smart-kontrolenehden om at foretage en vurdering, så snart du har overført en ny irrigation. Du vil også blive spurgt, når du er ved at starte en ny overførsel. Dette er din sidste chance for at foretage en vurdering. Du kan også til enhver tid udføre en vurdering ved at vælge den seneste irrigation fra listen over irrigationer og i den næste visning trykke på knappen Bedøm denne irrigation.

Hvordan kan jeg dele mine irrigationsrapporter?

Klik på "Send rapport" i hovedmenuen. Rapporterne vil blive vedhæftet en e-mail, og du kan vælge at sende e-mailen til dig selv eller til andre modtagere såsom dit sundhedspersonale. Hvis du har angivet en e-mail-modtager i indstillingsvisningen, vil denne adresse blive fortrykt i e-mailen hver gang. E-mailen indeholder også det navn, du har angivet som brugernavn i Indstillinger.

De rapporter, der vil blive vedhæftet, er:

  • Irrigationsdata: Alle fakta om din irrigation (f.eks. vandmængde, ballonstørrelse, vandhastighed, varighed) samt vurderingsoplysninger (f.eks. tilfredshedsscore, rapporterede problemer, kommentarer)
  • Evalueringsdata: De svar, du har givet i evalueringsspørgeskemaerne
  • Rapportgrafer: En visuel repræsentation af dine irrigationsdata

Hvad hvis de timer og datoer, der vises for mine irrigationer, ikke er nøjagtige?

Du kan altid ændre den time og dato, der foreslås til en irrigation af Navina Smart-appen. Denne ændring vil også påvirke fremtidige behandlinger og gøre dem mere præcise. Rediger tidsstemplet ved at klikke på irrigationen på listen over irrigationer, og klik derefter på redigeringssymbolet edit symbol i feltet Dato og klokkeslæt .

Det er ikke den korrekte varighed, der vises for min irrigation. Hvordan kan jeg ændre det?

Vælg og klik på en irrigation på irrigationslisten, som du vil ændre varigheden for. I detaljevisningen Irrigation skal du klikke på pilsymbolet arrow symbol i feltet Varighed af irrigation . Skift evakueringstidspunktet ved at klikke på redigeringssymbolet edit symbol . Den samlede tid ændres i overensstemmelse med justeringer i evakueringstiden. Den tid, der vises for Instillation, repræsenterer den tid, du har brugt til vandtilførslen og ballonjusteringer.

Hvordan kontrollerer jeg mine Navina Smart-rapporter for irrigationer og evalueringer?

Når du har sendt dine rapporter via e-mail, kan de åbnes fra dine sendte mails i din e-mail på din mobilenhed. Når modtageren af e-mailen ønsker at kontrollere filerne, klikker de bare på vedhæftede filer, og dataene præsenteres i Excel.

For at forbedre læsbarheden, når den gennemgås på en computer, skal du bruge funktionen Tekst til kolonner i Excel.