The content of this page is intended for healthcare professionals only.

Are you a professional?

Kundesupport Hydrofile urinkatetre/Irrigationsprodukter

Wellspect HealthCares tilbyder >>

Generelle krav

Tilbudsgiver skal tilbyde:

  • Kompetenceforbedrende produkt- og terapiuddannelse for sundhedspersonale
  • Uddannelsesmateriale til brugere og sundhedspersonale, blandt andet:
    • Materiale relateret til terapi og patofysiologi i forbindelse med blære- og tarmdysfunktion. 
    • Terapirelateret information om Ren Intermitterende Kateterisering (RIK)/TransAnal Irrigation (TAI)
    • Brugervejledning, som indeholder forklaringer, tips og gode råd om RIK/TAI
  • Offentlig interaktiv hjemmeside til sundhedspersonale og brugere
  • Rådgivning
  • Kontakt ved produktspørgsmål
  • Tilgængelighed i dagtimerne
  • Leveringssikkerhed
  • Bestilling af trykt materiale såsom brugervejledninger, produktbrochurer og lignende
  • Reklamationshåndtering
  • En dialog mellem regionen/kommunen og leverandøren for at fastholde og styrke en god sundheds- og sygepleje

For irrigationsprodukter skal der desuden tilbydes:

  • Opfølgningsprogram
  • Mindst to måneders compliance-garanti bør tilbydes
Corporate resp Customer support wide

Wellspect HealthCare tilbyder

Kundesupport

Kompetenceforbedrende materiale og kurser med sundhedspersonale efter opfordring og aftale

www.wellspect.dk – en interaktiv hjemmeside til sundhedspersonale og brugere.

Wellspect HealthCares Kundeservice
Kundeservice træffes alle hverdage mellem 9.00–15.00
Telefon: 4362 4332
Fax: 031-376 30 17

Ordrehåndtering/levering
Via telefon
Via e-mail: info.dk@wellspect.com
Leveringstid efter aftale.

Produktspørgsmål
Kvalificeret ekspertviden om LoFric®/Navina™™ Systems sortimentet.

Reklamationer
Et fyldestgørende reklamationssvar modtages inden for 14-60 dage.

Rådgivning
Til regionen/kommunen for indkøbere/sundhedspersonale.
Til brugere.

Bestilling af trykt materiale
Sendes i løbet af tre dage.

Bestillingsportaler
Opdateret produktinformation LoFric/Navina Systems.

Wellspect HealthCare indbyder til dialog om en god sundheds- og sygepleje.


Navina Systems tilbyder også:

  • Uddannelsesmateriale
  • Introduktionspakke
  • Supportprogram
  • Compliance-garanti

Digitalt Navina Systems uddannelsesmateriale på hjemmesiden og Navina undervisningsapp er kompetenceforbedrende uddannelsesmateriale til brugere/sundhedspersonale i forbindelse med introduktion til irrigation med Navina Systems. Disse er omfattende kilder til information om tarmfunktion, TAI og Navina Systems. 

Navina Systems introduktionspakke til både brugere og sundhedspersonale inkluderer:
  • Brugere
    • Navina patientbrochure
    • Quick guide
    • Navina undervisningsapp 
    • Wellspect HealthCare Support Program
    • USB med Navina Smart animation inklusive andet Navina materiale
  • Sundhedspersonale 
    • Flipover med TAI-terapiinformation samt anatomibilleder 
    • Ordinationsvejledning (Navina Classic og Navina Smart)
    • Navina patientbrochure
    • Udvalgt information om Navina (brochurer til patient/ordinerende læge, produktark osv.)
Wellspect HealthCare Support Program giver bedre compliance. Wellspect HealthCare tilbyder brugere af Navina Systems et gratis supportprogram det første år. Denne service betyder, at man får en personlig kontaktperson hos Wellspect HealthCare, som giver regelmæssig support og assistance vedrørende brug af Navina Systems.

For at muliggøre indførelse af en behandling med historisk højt frafald og med startinvestering tilbyder Wellspect HealthCare en compliance-garanti med Navina Smart. Når du vælger at begynde en behandling med Navina Smart, tilbyder Wellspect HealthCare en compliance-garanti, der giver dig mulighed for at teste produktet i to måneder med fuld returret på Navina Smart kontrolenheden. Hvis det efter brugeropfølgning med Wellspect HealthCare viser sig, at behandlingen ikke virker, kan enheden returneres, og du vil få pengene tilbage.

LoFric/Navina Systems – Referencer
Det er os, der arbejder med LoFric/Navina Systems – www.wellspect.dk

Leveringssikkerhed
Kontakt eventuelt regionen/kommunen, som har indkøbt LoFric/Navina Systems, for referencer om leveringssikkerhed.
Del